Administrasjon

Sekretariatsfunksjonen ivaretas av Quality Norway.
Kontaktinformasjon administrasjon

Faglig leder

Tavleforeningen har fra 1. januar 2015 engasjert Hans-Petter Nybakk som faglig leder. Engasjementet har en stillingsandel på 50 %, noe som i prinsippet vil si at Hans-Petter nå står til tjeneste for Tavleforeningen tirsdag, onsdag og annenhver torsdag.

Hans-Petter Nybakk har mange års erfaring innen prosjektering og gjennomføring av elektriske fordelings- og kontroll-anlegg. De siste 35 år har han jobbet hos Moeller / Eaton i forskjellige funksjoner innen prosjektering, markedsføring og salg av produkter og systemer innen energidistribusjon. I sitt daglige arbeid har Nybakk over tid også tilegnet seg oversikt over og kjennskap til aktuelle forskrifter og normer for elektrotavler og elektriske anlegg. Som Tavleforeningens representant er Nybakk er også medlem i NEK NK121B som har ansvar for «tavlenormen» på norsk. Hans-Petter har vært styremedlem i Tavleforeningen i flere perioder siden etableringen og har i 15 år vært en aktiv kompetanseressurs og foredragsholder i foreningens kursvirksomhet.

Kontaktinformasjon – Faglig leder
Kontortid: Vil i hovedregel være kl. 08.00 – 16.00
Ukenummer med oddetall: Tirsdag, onsdag og torsdag
Ukenummer med partall: Tirsdag og onsdag
Telefon nr.: 905 32 466
E-postDenne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

TAVLEFORENINGEN

MELD DEG PÅ NYHETSBREV HER

Tlf: 67 52 60 10

Postadresse:  Postboks 9355, Grønland, 0135 Oslo
Besøksadresse: Schweigaardsgate 10, 3. etg., 0185 Oslo
E-post: post@tavleforeningen.no

Content © Tavleforeningen. Webdesign ©2023 Web Norge.